«Қазақстан Республикасының білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңының 55-бабының 4-тармағына сәйкес (2021 жылғы 8 қаңтардағы өзгерістермен) орта білім берудің оқу жетістіктерін сыртқы бағалау бастауыш және негізгі орта білім беру оқушыларының оқу жетістіктерінің мониторингі болып өзгертілді. МҰ кейіннен әдіснамалық көмек көрсетумен тест нәтижелерін дайындауды және жүргізуді, өңдеуді және жүйелі талдауды және білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша ұсынымдар әзірлеуді қамтиды.
4-сыныптағы ББЖМ үш бағыт бойынша оқыту тілінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, кешенді тестілеу функционалдық сауаттылықтың үш бағыты бойынша: оқу сауаттылығы, математикалық сауаттылық,жаратылыстану ғылым сауаттылығы түрінде өткізіледі.
9-сыныптардағы ББЖМ функционалдық сауаттылықтың үш бағыты бойынша: оқу сауаттылығы (орыс, қазақ және ағылшын тілдеріндегі мәтіндер), математикалық сауаттылық, жаратылыстану-ғылыми сауаттылық сияқты үш бағыттағы оқу тілінде АКТ-ны пайдалана отырып, кешенді тестілеу түрінде жүргізіледі.